Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lista Obiektów do zrobienia
10-31-2014, 12:32 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-14-2015 10:38 AM przez Chrissx2.)
Post: #1
Lista Obiektów do zrobienia
MILESTONE 1

-house_01 (1x1)
-house_02 (1x1)
-house_03 (1x1)
-house_04 (1x1)
-Road_I (1x1)
-Road_L (1x1)
-Road_T (1x1)
-Road_X (1x1)
-Garage_01 (1x1)

-Depot_01 (1x1)


-SolarPlant_01 (1x1)
-SolarPlant_02 (2x2)
-NukePlant_01 (3x3)
-WindPlant_01 (1x1)
-HeatPlant_01 (2x2)
-Smeltery_01 (1x1)
-Smeltery_02 (2x2)
-Factory_01 (2x2)
-FoodPlantation_01 ( 1x2 )
-OxygenPlantation_01 (1x2)
-Shop_01 (1x1)
-Mall_01 (1x1)



-Car_01
-Bus_01
-Truck_01

-RockSmall_01 ( 1x1 )
-RockMedium_01 ( 1x1 )
-RockMedium_01 ( 1x1 )

MILESTONE 2

-RoadCross_02 (1x1)
-Road_02 (1x1)
-RoadT_02 (1x1)
-RoadTurn_02 (1x1)
-house_05 (3x1)
-house_06 (2x2)
-Car_02
-Car_03
-Truck_02
-Factory_02
-Factory_03

-GUI Elements
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-01-2014, 03:05 AM
Post: #2
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Jeśli masz pomysł na jakieś budynki to wal Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-01-2014, 06:13 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2014 06:15 AM przez hnb.)
Post: #3
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Ok Smile balem się napisać ^^. Wehicle station czy depot, to stacja dla statków przelatujących z ziemi? Czy dla lokalnych? Przydałoby się stworzyć wjazdy do budynków? Wjazdy do parkingów podziemnych? Bo obecnie auto jeżdżące do danego budynku wjeżdza do niego? Zatrzymuje się przed nim? Znika i po pobrania resurców pojawia się? Może coś jak przystanki autobusowe/parkingi trzeba zrobić? Obsługiwałyby jakiś obszar bazy. To by było spoko Smile.

Poza siecią drug chciałem zaplanować drogi powietrzne. Działałyby jak drogi naziemne tylko pojazdy by unosiły się w powietrzu (mini rakietki?). Istniały by 1-3 poziomy dróg powietrznych Smile

[Obrazek: imagesauth.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-01-2014, 03:20 PM
Post: #4
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Nom też o tym myślałem. Depot bądź garaż byłoby budynkiem w którym kupuje/wymienia/naprawia ( naprawe i wymiane bym sobie na teraz darował ) się pojazdy. Stacja to miejsce załadunku i rozladunku towarów. Do większych budynków mógłbym zrobić różne wjazdy, podjazdy i garaże.

Teraz tylko pytanie ... ile tego by było? Czy do kazdego budynku byłaby dodana animacja z podnoszoną sie bramą etc.? Czy byłoby to tylko do wybranych ważniejszych budynków z których coś transportujesz ?

Ile na mapie będzie pojazdów cywilnych nad którymi nie będziemy mieć kontroli ? Czy takie też będą miały własne miejsca/animacje przy budynkach ? Czy takie powiedzmy centrum handlowe bedzie miało jeden parking dla pojazdów cywilnych, a drugi dla ciężarówek ? Nie wiem jakby tu blending animacji wyglądał, chyba że każdy pojazd musiał by czekac w kolejce az się animacja skonczy i wjechać dopiero jak się nowa zacznie ?

Dobrze jest to obgadać teraz bo juz zaczynam pierwszy budynek modelować ( house_01 ) i nie wiem czy mu zrobić mały podjazd dla samochodów czy nie Tongue.

Nom myślałem o różnych drogach, i to nie tylko o poziomach ale też szerokości: jednopasmowe, dwupasmowe, jedno kierunkowe, ze śluzą powietrzną jakby ktoś się chciał wybrać poza miasto etc. ( ciągle zapominam o tym że na marsie sie nie da normalnie oddychać Tongue - muszę qrde trochę poczytać na temat występujących tam warunków, grawitacji, temperatury etc. >.> )
Nie wiem tylko jakby się łączyło takie drogi ? Jak pojazd z wyższego pasa zjeżdżał by na najniższy ? Czy budynki miałyby stacje dokujące na różnych poziomach ?

Eh jest tego trochę do obgadania : >.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-01-2014, 04:29 PM
Post: #5
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Ok, przerobiłem jeden z domków tak, by mógł przy nim stanąć jeden mały pojazd. Jeszcze pare detali i perwszy model gotowy do texturowania i animacji Tongue


Załączone pliki Miniatury
   
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-08-2014, 02:19 AM
Post: #6
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Dodalem zdjecia .... nie sugerować sie podziałem plane'a pod modelami. Pierwsze 4 domki bedą wielkosci 1x1 a nie jak sugeruje plane 4x4. : >
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-14-2014, 11:40 AM
Post: #7
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Arghh ... tak durny budynek jak hangar sprawia mi problemy >.<. Nie lubie takich blokad mózgowych Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-15-2014, 04:35 AM
Post: #8
RE: Lista Obiektów do zrobienia
Ale w czym problem? ;D

Może coś takiego?

http://nad.pisz.pl/images/2013/05/16/hala3.jpg

[Obrazek: imagesauth.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-15-2014, 04:40 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-15-2014 04:45 AM przez Chrissx2.)
Post: #9
RE: Lista Obiektów do zrobienia
bo chce to zrobic w kostce 1x1 ... chce zeby sie wyróżniał na tle pozostalych budynkow, chce żeby był dość prosty bez zbędnych detali etc. .... i chyba trochę przesadzam >.>.

Anyway, co do przeźroczystosci to tak czytałem i chyba wygląda na to że szklane elementy będę musiał umieścić na oddzielnej texturze :/. Jeszcze nie sprawdzałem jak multi-texturing działa w Unity @_@.


Edit:

eh chyba zostane przy takim :
[Obrazek: RwsihdD.png]

tylko go dokoncze i dodam pare detali. Nie wiem czy ta 'budka' nad bramą pasuje ;/.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-22-2014, 01:57 PM
Post: #10
RE: Lista Obiektów do zrobienia
mały update
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:




Kontakt | DaThoX | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS